کارخانه ایزوگام دلیجان - 09120660185

شرکت ایزوگام دلیجان بزرگترین تولید کننده ایزوگام در ایران.

کارخانه ایزوگام دلیجان - 09120660185

شرکت ایزوگام دلیجان بزرگترین تولید کننده ایزوگام در ایران.

کارخانه ایزوگام دلیجان - 09120660185
فروش اینترنتی ایزوگام دلیجان با بیش از چندین سال سابقه فروش در ایران و خاورمیانه

فروش ایزوگام دلیجان,فروش ایزوگام,ایزوگام شرق دلیجان,قیمت ایزوگام,سایت فروش ایزوگام,خرید ایزوگام,انواع ایزوگام,ایزوگام فویلدار,ایزوگام دلیجان

فروش ایزوگام و عایق رطوبتی دلیجان
با ضمانت ده ساله و بیمه پنج ساله
بصورت کلی – قیمت مناسب
دارای نشان استاندارد

برای دریافت قیمت و خرید تماس بگیرید :

09183655579 و 09120660185

تلفن دفتر : 08644222380

مدیر فروش : عرفانی

۱۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۳ ثبت شده است

يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۵۹ ق.ظ

فروش عمده ایزوگام دلیجان

فروش عمده ایزوگام دلیجاندارای نشان استاندارد ملی ایران با ضمانت ده ساله شرکت و بیمه نامه پنج ساله شماره های تماس :همراه 1 :  09183655579همراه 2 :  09120660185 فکس : 02189772262تلفن : 08644222380مدیر فروش : عرفانی آدرس شرکت :‌ استان مرکزی – دلیجان – شهرک صنعتی جاده اصفهان
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۳ ، ۱۰:۵۹
Mohsen Erfani
يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۵۹ ق.ظ

نحوه انبار کردن ایزوگام

نحوه انبار کردن ایزوگام :1- رول های ایزوگام بایستی بطور عمودی در جهت فلش روی آن در یک مکان سرپوشیده با درجه حرارت ۵ تا ۳۰ درجه سانتیگراد نگهداری شود . 2- اگر انبار کردن بصورت فوق میسر نباشد بایستی رول ها را روی پالت قرار داد و با فیلم رنگی پلی اتیلن آنها را پوشاند. 3- توجه داشته باشید رول های عایق افقی روی هم ریخته نشوند و حتما بصورت عمودی انبار شود. 4- توصیه می شود حداکثر بیش از نه ماه عایق در انبار نگهداری نشود.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۳ ، ۱۰:۵۹
Mohsen Erfani
يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۵۸ ق.ظ

لایه های تشکیل دهنده ایزوگام

لایه های تشکیل دهنده : لایه‌های گوناگون ایزوگام به ترتیب از رو به کف به شرح زیر می‌باشد:   لایهٔ پلی‌اتیلن (polyethylene film    ) یا پودر معدنی(mineral powder   ) یا فویل آلومنیوم (aluminum foil)  بافت (tissue) – الیاف شیشه (APP)  پلی‌استر (polyester)  مواد افزودنی ویژه  لایهٔ پلی‌اتیلن (polyethylene film)
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۳ ، ۱۰:۵۸
Mohsen Erfani
يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۵۸ ق.ظ

فروش انواع ایزوگام های معتبر دلیجان

فروش ایزوگام و عایق رطوبتی دلیجان با ضمانت ده ساله و بیمه پنج ساله کلی – قیمت مناسب دارای نشان استاندارد برای دریافت قیمت و خرید تماس بگیرید : 09183655579 و 09120660185 مدیر فروش : عرفانی
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۳ ، ۱۰:۵۸
Mohsen Erfani
يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۵۴ ق.ظ

روش شناسایی ایزوگام مرغوب از نامرغوب

با توجه به تعدد شرکتهای تولید کننده ایزوگام و نقش ایزوگام درجلوگیری از نفوظ رطوبت به قسمتهای مختلف ساختمان و محافظت از ان  شناخت ایزوگام به روش خیلی ساده به شرح زیر میباشد: ۱-ایزوگام نا مرغوب دارای بوی نا مطبوع گازوییل و مازوت پالایش نشده میباشد. ۲-ایزوگام مرغوب فاقد بوی نامطبوع بوده و شفاف میباشد. ۳-ایزوگام نا مرغوب بعلت استفاده از مواد اولیه نا مرغوب  دارای وزن ۴۰کیلوگرم ولی ضخامت ۳میلی متر میباشد. ۴-ایزوگام مرغوب دارای وزن ۴۰کیلوگرم وضخامت بالای ۳,۵میلیمتر میباشد. ۵-ایزوگام نا مرغوب هنگام تماس با دست رنگ وچربی سیاهی را به دست منتقل میکند. ۶-ایزوگام نا مرغوب به علت نداشتن مقدار کافی قیر متاسفانه دارای چسبندگی کم وکوتاهی طول عمر میباشد. ۷-ایزوگام نامرغوب در دمای ۱۰درجه شکننده میشود. قابل توجه مصرف کنندگان ایزوگام : خواهشمندیم بعلت رقابت نا سالم در بازار واستفاده از قیرهای بی کیفیت ومواد اولیه نا مرغوب ونتیجتا ارزان شدن قیمت توجه کافی داشته و از نمایندگیهای معتبر جهت نصب وایزولاسیون مجتمع مسکونی خود استفاده کنید.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۳ ، ۱۰:۵۴
Mohsen Erfani
يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۵۲ ق.ظ

انواع ایزوگام تولید شده در دلیجان

ایزوگام بر اساس ماده اصلی تشکیل دهنده آن به دو نوع تقسیم می شوند: i. ایزوگام پلیمری با استفاده از قیر خالص ۷۰-۶۰ عنصر اصلی در این نوع ایزوگام قیر خالص ۷۰-۶۰ می باشد. دارای کیفیت بسیار بالایی در مقایسه با ایزوگام دمیده میباشد. قیر خالص ۷۰ -۶۰ از پالایش نفت خام به دست می‌آیند. در اثر حرارت دادن نفت خام، بنزین، حلالهای نفتی، نفت چراغ، نفت گاز و سایر روغنهای سبک آن در برجهای تقطیر پالایشگاه جدا شده و در گرمای بیش از حدود ۳۸۰ درجه (در فشار عادی) قیر آن به جا می‌ماند که به صورت جامد یا نیمه جامد است. قیرهای خالص، با درجه نفوذشان نامگذاری شده‌اند. قیر ۶۰/۷۰ در آب‌بندی بام به مصرف می‌رسد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۳ ، ۱۰:۵۲
Mohsen Erfani
يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۵۱ ق.ظ

پلیمرهای قیری(پرایمر)و موارد کاربرد آن

پرایمر قیری با پلیمر های چند گانه این پرایمر ترکیبی است از قیر، حلالهای آلفاتیک و پلیمرهای اصلاح کننده سازگار با قیر که خواص قابل ملاحظه ای به این محصول داده و باعث می شود که امکان استفاده از این محصول بر روی سطوح مختلف از جمله بتن، فلز وچوب، امکان پذیر گردد و مقاومت قابل ملاحظه ای در برابر پارامترهای محیطی از خود نشان دهند. ایزو ساروج (ب -۵۰۶۰) ترکیبی است یک جزئی که قادر است خلل و فرج ریز موجود در سطح را پوشانده و باعث میشود پس از اجرا، فضای بین عایق و سطوح کار کاملا عاری از هوا باشد. این هواگیری باعث استحکام و چسبندگی قوی عایق و سطح کار خواهد شد. ▼موارد کاربرد:این پرایمر به منظور آماده سازی سطوح مختلف جهت اجرای سیستم های ایزولاسیون و نبز استفاده بر روی سیستم های ایزولاسیون قدیمی به منظور بهسازی مورد استفاده قرار می گیرد. این ترکیب همچنین می تواند برای محافظت سطوح فلزی در برابر خوردگی و زنگ زدگی مورد استفاده قرار گیرد. ایزو ساروج (ب -۵۰۶۰) در چهار رنگ سیاه، قهوه ای، نقره ای، طلایی عرضه می گردد. ▼طریقه مصرف: سطح کار باید کاملا تمیز و عاری از گرد و غبار باشد با توجه به محل و نوع کار میتوان از حلالهای مناسب جهت رقیق کردن پرایمر استفاده نموده و پس از آن بوسیله غلطک و یا دستگاه اسپری قابلیت مصرف دارد. زمان خشک شدن بسته به میزان مصرف و شرایط محیطی متفاوت خواهد بود ولی بطور کلی زمانی است که سطح کار قابل راه رفتن باشد. عمر مفید محصول در بسته بندی اولیه و در شرایط متعارف محیطی یک سال می باشد. محصول را قبل از مصرف به خوبی مخلوط نمائید و از کاربرد آن در دمای زیر صفر و در شرایط بارانی خودداری کنید. در هنگام کار رعایت نکات ایمنی الزامی می باشد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۳ ، ۱۰:۵۱
Mohsen Erfani
يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۵۱ ق.ظ

نمایندگی فروش ایزوگام شرکتهای معتبر دلیجان

قابل توجه کلیه صادرکنندگان ،نمایندگیها واجرا کنندگان  ایزوگام  ،شرکتهای ساختمانی، ادارات ، سازمانها ،مجتعهای مسکونی وتجاری این سایت آمادگی هرگونه همکاری در زمینه ایزولاسیون و فروش و صادرات ایزوگام را اعلام میدارد. کلی – قیمت مناسب جهت مشاوره و خرید محصول با شماره های زیر تماس بگیرید : 09183655579 و 09120660185Email : Behradonline@gmail.com
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۳ ، ۱۰:۵۱
Mohsen Erfani
يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۴۹ ق.ظ

مشخصات کلی قیر و انواع آن

قیر نفتی و قیر طبیعی قیر معمولا از تقطیر نفت خام به دست می آید. چنین قیری قیر نفتی یا قیر تقطیری نامیده می شود. قیر نفتی محصول دو مرحله تقطیر نفت خام در برج تقطیر است. در مرحله نخست تقطیر، مواد سبک مانند بنزین و پروپان از نفت خام جدا می شوند. این فرآیند در فشاری نزدیک به فشار اتمسفر انجام می شود. در مرحله دوم نیز ترکیبات سنگین مانند گازوئیل و نفت سفید خارج می شوند. این فرآیند در فشاری نزدیک به خلاء صورت می پذیرد. در نهایت مخلوطی از ذرات جامد بسیار ریز به نام آسفالتن باقی می ماند که در ماده سیال گریس مانندی به نام مالتن غوطه ور است. اما برخی از انواع قیر در طبیعت و در اثر تبدیل تدریجی نفت خام و تبخیر مواد فرار آن در اثر گذشت سال های بسیار زیاد به دست می آید. چنین قیری، قیر طبیعی نامیده می شود و دوام آن بیشتر از قیرهای نفتی است. چنین قیری ممکن است به صورت خالص در طبیعت وجود داشته باشد (قیر دریاچه ای) مانند دریاچه قیر بهبهان ایران و دریاچه قیر تیرینیداد آمریکا، یا از معادن استخراج شود (قیر معدنی). قیر طبیعی با نام یواینتایت (Uintaite) نیز شناخته می شود.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۳ ، ۱۰:۴۹
Mohsen Erfani
جمعه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۳، ۰۶:۲۸ ق.ظ

روش حمل و نگهداری ایزوگام

مصرف کنندگان و مشتریان محترم باید بدانند که  خرید ایزوگام و نگهداری ان شرط اصلی و اساسی  در حفظ کیفیت ایزوگام میباشد. ١-بار گیری وچیدن ایزوگام در وسایل نقلیه  خیلی مهم بوده و بارگیری غیر اصولی باعث وارد امدن ضرر و زیان به تولید کننده و خریدار میگردد ،برای جلوگیری از این خسارت در زمان بارگیری باید توجه نمود که کف کامیون یا وسیله نقلیه صاف وبدون برآمدگی و فرو رفتگی باشد و در رولهای ایزوگام بصورت خیلی فشرده بدون هیچ فاصله ای در کنار هم بارگیری شوند و انتهای بار رولها باید بوسیله طناب یا ایزوگامهای درجه ٢ محکم شوند تا در طول مدت مسیر حرکت جابجا نشوند ، در صورت عدم توجه به موارد فوق رولهای ایزوگام روی هم ریخته و کتابی شده و غیر قابل استفاده میگردد. ٢-هنگام تخلیه بار در انبار باید کف انبارصاف و در انبار مسقف نگهداری شود در مناطق گرم سیر در صورت امکان از وسایل خنک کننده استفاده شود.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ فروردين ۹۳ ، ۰۶:۲۸
Mohsen Erfani